loading...
شیعه حق
مدیر وبلاگ بازدید : 355 یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
http://up98.org/upload/server1/02/b/qiqw34th6e4culwbyfpz.gif
ابن سعد در بحث استخلاف عمر می گوید:
قال: أخبرنا إسحاق بن یوسف الأزرق و محمد بن عبد الله الأنصاری و هوذة بن خلیفة قالوا: أخبرنا ابن عون عن محمد بن سیرین قال: قال عمر بن الخطاب: ما بقی فی شی‏ء من أمر الجاهلیة إلا أنی لست أبالی إلى أی الناس نكحت و أیهم أنكحت.
یعنی: عمر میگوید:از احوال وامور جاهلیت چیزی در من باقی نماندالا اینکه هنوز برای من فرق نمی کند که کسی مرا بکند یا من کسی را بکنم.  (ببخشید دیگه ، ترجمه از این ساده تر نمی تونستم بکنم)
طبقات الکبری ج3ص289چاپ بیروت سال 1377ه ق 1957میلادی

دوستان اگر نظر یا مطلبی دارند بیان کنند ، من این مطلب رو از خودم ننوشتم فقط و فقط این مطلب را از کتب اهل خلاف نقل کردم
پس با من دعوا نکنید ، اگر مشکلی با این موضوع دارید ، باید به مؤلف کتاب «طبقات الکبری» بیان کنید
بنده بی تقصیرم

برچسب ها ابنه ای بودن عمر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 384
  • کل نظرات : 77
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 110
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 606
  • بازدید ماه : 1,685
  • بازدید سال : 4,074
  • بازدید کلی : 199,839